Американські школярі і студенти масово покидають соціальну мережу Facebook, яку все більш міцно окупує в США користувацька аудиторія перед-і пенсійного віку, повідомляють РИА-Новости з посиланням на Forbes.

Травень був другим підряд місяцем скорочення користувача аудиторії Facebook в США, Канаді та Великобританії.

"Діти не хочуть" френдів "з батьками", - пояснює Forbes втечу молодіжної аудиторії, яка не хоче зайвого батьківського контролю за своїми соціальними контактами, фотографіями та повідомленнями, призначеними для ровесників.

Відео дня

За даними орієнтованого на молодь американського ресурсу Roiworld, кожен п`ятий підліток у проведеному опитуванні заявив, що останнім часом практично вже не спілкується зі своїми друзями через Facebook, хоча і має аккаунт.

Ресурс Macvideo зазначає, що в травні американська аудиторія Facebook скоротилася майже на 6 млн. користувачів, хоча його експерти вважають, що поки передчасно говорити про масові  результати.

Facebook, спочатку задумана як ексклюзивна мережа спілкування між студентами Гарвардського університету, швидко розширилася, залучаючи до кола спілкування молодь і підлітків.

Проте в нинішньому році в США середній вік користувача цієї соціальної мережі наблизився до 40 років, а самими активно зростаючими віковими групами були категорії після 55 років і після 65 років - половина населення Сполучених Штатів має свій аккаунт на Facebook.

Незважаючи на зниження активності в США, соціальна мережа Facebook продовжує підкорювати світ, демонструючи феноменальні темпи популярності в країнах з економіками, що розвиваються.

Найбільш вражаючими масштабами приростала користувацька аудиторія Facebook за останні 12 місяців в Бразилії, збільшившись на 300,3%, в Індії - на 152%, Таїланді - на 132,9%, Перу - на 131,5% та Пакистані - на 129,4 %, свідчать останні дані, оприлюднені Facebook.

Загальне число користувачів глобальної мережі досягла 687,1 млн. чоловік і більше половини з них заходять на свою сторінку майже кожен день, стверджує компанія, заснована Марком ЦУКЕРБЕРГОМ.